dzeja · dzīve · internets

Dzejnieces (iz)aicinājums

Pirms dažām dienām jaunā dzejniece Inga Pizāne uzrakstīja dzejoli no aktuālāko grāmatu nosaukumiem vien, bet jau dienu vēlāk viņa to pašu izdarīja ar savām mājās atrodamajām grāmatām, un pēc tam (iz)aicināja to pašu pamēģināt arī citiem. Šis (iz)aicinājums atnāca personīgā ziņojumā arī pie manis, tāpēc ķēros pie darba. Man gan Rīgā nav pieejams viss labais, ko piedāvā mans grāmatplaukts, taču kaut ko no tā visa es kopā salasīju un arī man tapa viens dzejolis:

***
Mana dzīve –
Baudas virtuve
un
Stikla kupols,
Nelabums
un
Ļaunuma puķes.

Visas tās lietas –
Brīvība tīklos.
(Tiesāšana kā māksla.)


Mazā nakts mūzika,
Henrijs un Džūna,
Ūna un Selindžers –
Visi pasaules labie un es…

…un ēzelis ieraudzīja eņģeli!
ak,
Mācītāja meita,
Tu neesi sniegs.


Vienīgā
Bēgšana no paradīzes –
Zem riteņa.
(Stulbenis.)

Svina garša.

Smilšu pulkstenī birst cits laiks,
bet
Laime nenāk viena…
Dievs ienīst mūs visus.

 

P1460955a

 

One thought on “Dzejnieces (iz)aicinājums

Komentēt

